De Zomerschool is een jaarlijks terugkerend evenement van KBO Berkel-Enschot voor leden en gastleden.
VOOR HET VOLLEDIGE PROGRAMMA 2023  (Klik hier)

Voor hen die al eerder hebben deelgenomen is de Zomerschool een begrip geworden. Voor hen die “nieuw” zijn: de Zomerschool biedt veertien dagen lang een gevarieerd activiteitenprogramma met, voor en door senioren.

Het programma bestaat uit o.a. lezingen, workshops, excursies en sportieve activiteiten. Eén ding hebben al deze activiteiten gemeen: deelnemers ontmoeten leeftijdsgenoten, die het plezierig vinden om – in de voor senioren wat “stillere periode” – bezig te zijn en/of om hun kennis uit te willen breiden.

De werkgroep probeert steeds weer nieuwe onderwerpen en activiteiten op te nemen om tot een attractief geheel te komen.

Regelmatig worden er door mensen ideeën en tips doorgegeven, waar de werkgroep, als het mogelijk is, graag gebruik van maakt.

Heeft u suggesties, tips of ideeën: we horen het graag van u!

Contactpersoon Zomerschool: Jeanne Rodenburg

tel. 013-533 30 59 – e-mail: jeannerodenburg@yahoo.com.