Via de werkgroep Schouwburg Concertzaal Tilburg kunnen KBO-leden kaartjes bestellen voor het bezoeken van uitvoeringen in schouwburg, concertzaal en studio van Schouwburg Concertzaal Tilburg. KBO-leden voor wie het vervoer een probleem is, kunnen een beroep doen op een mede-theaterbezoeker die zich op vrijwillige basis als chauffeur heeft opgegeven.

Schouwburg Concertzaal Tilburg werkt voor het bestellen van kaartjes al enige tijd met voorrangsgroepen. Wij behoren tot de tweede voorrangsgroep, wat inhoudt dat wij bij het bestellen van kaartjes kunnen rekenen op mooie eersterangs plaatsen.

Er kan een vrije keuze gemaakt worden uit alle voorstellingen. Voor kaartjes voor het optreden van bekende cabaretiers hanteert Schouwburg Concertzaal Tilburg soms een speciale regeling, dan gelden de voorrangsgroepen niet altijd. Via de KBO betaalt men per incasso in drie termijnen.

Elk KBO-lid kan zich vrijblijvend voor de Schouwburg Concertzaal Tilburg-groep inschrijven. In februari/maart van elk jaar wordt daartoe in het KBO Nieuws een aanmeldingsformulier opgenomen. U kunt ook via het formulier op deze website aanmelden. U ontvangt dan tijdig alle benodigde informatie.

Leden van de werkgroep zijn:

Huub van Beurden
Ria van Beurden Voorzitter