Zoekt u vervoer?

Automaatje biedt uitkomst: vrijwilligers vervoeren met hun eigen auto minder mobiele ouderen naar afspraken zoals de dokter en ziekenhuis of winkelen. Of voor een gezellig uitje, zoals koffiedrinken in de stad of een bezoek aan familie/vrienden.

Gebruik maken van ANWB Automaatje

Wil je gebruik maken van ANWB Automaatje? Bel dan: 013‑762 06 40 (maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur) of mail naar automaatje@contourdetwern.nl. Na dit gesprek krijgt u een inschrijfformulier.

Afspraak maken

Heb je vervoer nodig? Neem dan minimaal twee dagen van tevoren contact op met ANWB AutoMaatje Tilburg, via 013‑762 06 40 (maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur). Hierna zoekt de planner een vrijwilliger uit de poule van chauffeurs die u, op het door u gewenste moment, wil rijden.

Wat kost het?

De planner belt terug als er een vrijwilliger beschikbaar is en geeft aan hoeveel de kosten zijn. Dat gaat op basis van € 0,35 per kilometer, gerekend vanaf het huis van de vrijwilliger. Eventuele parkeerkosten zijn ook voor uw rekening. Je betaalt de kosten na de rit rechtstreeks aan de chauffeur.

Samen op pad

Op het afgesproken moment meldt de vrijwilliger zich bij u en ga je samen op stap. Bij korte ritten zal de vrijwilliger vaak bij u blijven. Zit er veel tijd tussen heen- en terugrit? Meld dit bij het maken van de afspraak, er wordt dan een aparte terugreis gepland.

Vrijwilliger worden?

Als het je leuk lijkt om als chauffeur aan de slag te gaan voor ANWB Automaatje Tilburg, dan kun je contact opnemen met Pascalle van Poppel pascallevanpoppel@contourdetwern.nl of bel 06‑81 33 02 98.