De vereniging KBO-afdeling Berkel-Enschot is in 1954 opgericht en telt nu ruim 1600 leden vanaf de leeftijd van 50 jaar.

Binnen onze vereniging zijn ruim 140 vrijwilligers actief. Er wordt een uitgebreid programma aan activiteiten geboden aan de leden van KBO Berkel-Enschot waardoor er vrijwel dagelijks iets te doen is. Van het volgen van een cursus tot het deelnemen aan (sportieve) activiteiten, om bij te blijven, om actief te zijn en te blijven of om leeftijdsgenoten te ontmoeten.

Maar KBO Berkel-Enschot doet meer! Naast het aanbieden van een uitgebreid activiteitenpakket kunnen wij leden met raad en daad bijstaan bij vragen of problemen op het terrein van zorg, wonen en welzijn. Ook voor het invullen van uw belastingaangifte kunt u bij de KBO terecht. En gaat het over collectieve belangen van senioren in ons dorp of in Tilburg dan is KBO Berkel-Enschot een serieuze gesprekspartner.

Net als bij veel andere verenigingen biedt het lidmaatschap een aantal voordelen, zoals collectiviteitskorting bij zorgverzekeringen en een keuring voor het rijbewijs tegen een sterk gereduceerd tarief.
Bovendien ontvangen leden van KBO Berkel-Enschot 11 keer per jaar het ledenblad ‘Ons’ en ‘KBO Nieuws’ om op de hoogte te kunnen blijven van allerlei actuele zaken.

Is uw belangstelling gewekt kijk dan eens verder op onze website. Mocht u (nog) geen lid zijn dan is dit het goede moment om u aan te melden. Wij heten u van harte welkom.