Bij Loket BE kunnen inwoners uit Berkel-Enschot terecht met al hun vragen over (mantel)zorg, vervoer, wonen, maatschappelijke diensten en vrijwilligerswerk.
Ook kan men hier een Fijn Thuis gesprek aanvragen.
Loket BE wordt gerund door vrijwilligers.

Wat doet het Loket BE?
Als u een tijdelijke hulpvraag hebt, voor korte momenten of een kleine klus, omdat u deze even zelf niet op kunt lossen of hier enorm tegenop ziet. Bezoek dan het Loket BE. Wij zoeken dan een vrijwilliger die u kan helpen. Ook inwoners die als vrijwilliger deze hulp willen bieden, kunnen binnenlopen bij het Loket BE.

Donderdag van 10 tot 12.00.
Het loket is op dat moment ook telefonisch bereikbaar: 06 537 68 978. Daarnaast is het loket per mail bereikbaar: loket-be@dorpsraadberkelenschot.nl.
De vrijwilligers vinden het fijn als u komt.

Locatie: Ons Koningsoord, ruimte Parlatorium (ingang via hellingbaan, ook met rollator of scootmobiel).

Contact met de gemeente Tilburg
Alle inwoners van de gemeente Tilburg kunnen met al hun vragen te allen tijde terecht bij het centraal telefoonnummer van de gemeente: 14013.

Informatie voor iedereen
Op de website https://www.t-helpt.nl vindt u uitgebreide informatie over de WMO, vervoer en mobiliteit, wonen, sociaal leven, regelingen en wetten.
Deze website is overzichtelijk ingericht en biedt naast gemeentelijke informatie ook veel antwoorden op algemene vragen.